Wspierane przez Paczkomaty
Darmowa dostawa od 199zł
Do 70% taniej
30 dni na zwrot
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty


Zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić do 30 dni od dokonania transakcji!

Mogą Państwo odstąpić od niniejszej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie zamówienia.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu prosimy o kontakt na adres sklep@domowydyskont.pl (w temacie prosimy o umieszczenie numeru zamówienia)

Następnie należy wypełnić wzór formularza odstąpienia od umowy. Prosimy o dołączenie uzupełnionego formularza oraz dowodu zakupu (paragon/ faktura) do pudełka z odsyłanymi produktami.

Zwroty prosimy przesyłać na adres:

Flexible Logistics Services Sp. z o.o.

DomowyDyskont.pl

Pass 20i/15

05-870 Błonie

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w  którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Jednakże, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli produkt był używany i nosi widoczne ślady użytkowania, bądź ma zniszczone opakowanie, zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi zostać dostarczony przez firmę przewozową bezpośrednio do magazynu sklepu internetowego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty podlegają 2 letniej rękojmi od dnia nabycia towaru.

W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji kupujący musi skontaktować się ze sklepem i poinformować o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres sklep@domowydyskont.pl.

Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z powiadomieniem klienta to 14 dni od momentu złożenia reklamacji. W przypadku naprawy czas może się wydłużyć w zależności od rodzaju zgłoszonej niezgodności.

Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego Towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia lub dostarczenie niewłaściwej liczby Towarów. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta koszty wymiany lub naprawy towaru ponosi Sprzedający.

W przypadku reklamacji uznanej (reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, kupujący ma prawo złożyć odwołanie do reklamacji. Sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie realizacji jego roszczeń w formie korespondencji mailowej bądź Klient jest informowany telefonicznie na numer podany w zgłoszeniu.

Zapisz się na gazetkę
Otrzymuj kupony rabatowe, informacje o promocjach, informacje o nowościach, nową gazetkę promocyjną.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl